avengers endgameSaga o Osvetnicima započela je s Iron Manom (2008) a završit će ju Avengers: Endgame (2019). Nakon dvadeset jednog filma u ukupnom trajanju od 38 sati, približava se vrijeme rastanka s nekima od omiljenih junaka.

grrmartin 300yearsPomahnitalo krenuh 14. listopada na Martinov blog na kojem je objavio vijest o datumu izlaska novog štiva iz serijala "A Song of Ice and Fire". Povratak u Westeros omogućio nam je već danas, pustivši u prodaju prvu od dvije knjige "Fire and Blood: 300 Years Before A Game of Thrones (A Targaryen History)".

Darko Macan: Jadnorog

Autor: ns1

jadnorog-macan.jpg Mjesto Neruševac nastalo je na starom okupljalištu vještica. A vještice su se okupljale tamo upravo zato što je ovdje bila najveća i najjača koncentracija magije, te su ovdje znale izbijati i izvirati svakakve zvijeri, demoni, moći ili čarobni predmeti. Ukoliko ste pročitali prvi dio, "Dlakovuka", onda vam je sve ovo već poznato. Ako niste, svakako pročitajte jer će vam dati zabavan uvod u priču koja slijedi...

Dražen je upravo ušao u pubertet, a zajedno s time došli su i prištići koji su njega jako nervirali. I baš danas je on odlučio prići curi koja mu se sviđala i možda je pozvati da sjede zajedno ili da odu u kino. Samo kad bi se rješio tog prišta nasred čela. Na bolan način otkrio je kako se ne radi o prištu, već kosti koja mu je počela izbijati ravno na sredini čela, a dok je došao do škole imao je pravi pravcati rog. I odjednom mu se ta cura više nije sviđala, već je našao novu, "crnu djevicu". A što se dogodi kad se nađu Jednorog i Djevica? Puno loših stvari. Drvene lutke, poput Pinokija, ožive, ubijaju učiteljice, maltretiraju djecu, sjene oživljavaju i opsjedaju ljude i njihove duše i zadnji dani čovječanstva sve su bliže. Ali osnovna škola Neruševac krije mladu ekipu koja je spremna boriti se protiv zlih sjena do zadnjeg atoma snage. Vidljiva/nevidljiva Kosjenka, najpametnija cura Atena, te orijašica Josipa otkrit će o čemu se radi i zajedničkim snagama, uz pomoć Pinokija, stati na kraj zlim željama.

"Jadnorog" je drugi dječji horror roman koji je napisan kao nastavak na "Dlakovuka". Ovaj komični dječji horror obiluje uobičajenim dječjim problemima (voli me-ne voli me) u neobičnom mjestu među neobičnim ljudima. Kao i "Dlakovuk", roman obiluje humorističnim fusnotama gdje autor uporno nagovara čitatelja da pročita "Dlakovuka", ali na originalan i komičan način, s komičnim nepotrebnim objašnjenjima gdje očekujete objašnjenje, te naravno mističnim zapletom borbe dobra i zla u dječjem magičnom svijetu. Na prvo čitanje "Jadnorog" se doima nešto okrutnijim i krvavijim od njegovog prethodnika, izravnijim u opisima užasnutih scena, ali je zadržao svoju neozbiljnost, ležernost i pitkost. Preporučamo ga djeci koja su neustrašiva, ili koja vole malu dozu straha, jer ipak je ovo horror roman, dječji horror roman.

"Jadnoroga" možete kupiti po simboličnoj cijeni od 59 kuna, a kako je izašao na 120-ak stranica u džepnom izdanju pokazat će se kao lagano, brzo čitljivo i nadasve zabavno štivo.